Lanai Kijang

Lanai Kijang

Tuesday, February 9, 2016

Limau bali di bidor

 Asalamualaikum dan selamat bercuti2 ya kawan2... buat kak rose ni, kira memang cuti sepanjang tahun tapi tak office kecik kak rose memang tak pernah nak di berikan cuti... on 24/7 sepanjang tahun.... kecuali kalau g jenjalan or ade kenduri kendara yang perlu dihadiri... dan limau bali ni  kak rose beli kat bidor, sekembalinya dari kenduri di Telok Intan minggu lepas.... setiap minggu pada bulan ni memang ade jer undangan.., Insya Allah semuga dapat memenuhi semuaya..

 limau yang fresh dari pokok kata tukang jual tu... daun pun masih fresh masa kak rose beli ari tu... tapi mak ai mahalnya la buah ni sekarang.... 12 hengget/kg... dan pekedai tu kata yg berat barulah bagus... juicy isinya, memang betul lah katanya tapi sebiji cenonet cam ni pun dah dekat 20 ringgit

sangat juicy, tapi sayang tak berapa manissss isinya tapi sedikit nasib baik sbb tak masammm... adusssss!

1 comment:

Nooriah Abdullah said...

sedapnya kakrose limau bali ni nmpk kejuisian nya itu lah