Lanai Kijang

Lanai Kijang

Monday, April 8, 2013

New toy in d house

 ni lah dia toy baru tu. orang laen dah jemu guna kak rose baru nak merasa...

esok2 entah apa lagi yang nak diblinya.... adoiiii. x abes2 dengan new gadget wahai encik somi! senang nak tengok resepi masa kat dapo katanya!

9 comments:

Kakcik said...

Banyak manfaatnya tu nanti. :)

Bbwana adienia said...

salam kak rose,

dengan gadget terbaru ni memudahkan utk update entri dimana jua berada..hehe..

Azie Kitchen said...

Wow, ini teman setia saya. Saya kelek ke sana ke mari. Salin resepi, dengar youtube dsb. Tahniah

JaSSNaNi said...

bestnye kak rose...
gadget yg terbaik ni.. mmg teman setia dah ngan sesapa.. :D

Kak Rose said...

Kakcik, banyak sangat dah komputer kat rumah ni untuk 2 orang je...4 desktop n 2 lappy + yg ni lagi...

Kak Rose said...

Bbwana, kalau rajin la nak mengupdate kat mana2...

Kak Rose said...

Azie, Insya Allah. semuga nnti akan sangat berguna buat kak rose ni.

Kak Rose said...

Nani, mmg gadget yg baik, tp kak rose mmg setia ngan desktop yg satu ni lah jugak!

x tau lah nnti kalau on the go kan...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Wah terbaekkk lah en hubby lak rose ;-)