Lanai Kijang

Lanai Kijang

Friday, September 14, 2012

Raya lagi.....

Salam dan selamat malam semua.... tuan rumah maya ni asik bz, x dak masa nak mengupdate blog tp yang selebihnya malas pun ya jugak. selagi bulan raya x abes, selagi tu lah nak jugak buat makan2 kan. sejak semalam stat buat preparation untuk jamuan tu. nasib baik keras tangan ni masih ingat camner nak anyam daun ketupat tu... dapat lah buat gotong royong menganyam. dan hari ni pulak nak kena siapkan yang lain2 pulak untuk jamuan esok. seharian dok kat dapo, ade je yang x siapnya....

assistant yang asik nak berfb jer!

masa ni kena kerah kopek kerang... sambil nyanyi2 at last abes jugak keja mengopek tu kan!...

2 comments:

Nur-nba said...

Salam. Apa khabar Kak Rose?

Masa dulu Nur pandai menganyam ketupat.. sekarang dah lupa.. Skill hilang sebab lama tak praktikkan... Nanti tunjuk gambar2 menu2 open house ye kak.. Tentu sedap2 belaka.. :)

enchikseseorang said...

sampai sekarang masih belum pandai menganyam..
rasanya enchik ni bukan seorang yg kreatif lagi inovatif