Lanai Kijang

Lanai Kijang

Tuesday, September 4, 2012

Jom sarapan....

Asalamualaikum dan selamat pagi semua.... bekpes apa agaknya pagi ni ya...meh join kak rose sarapan dengan oats n susu omega dan nescafe o tanpa gula nih. lama dah tinggalkan sarapan oats ni, sejak posa mmg x sentuh langsung tp susu tu mmg minum la.... so pagi ni lupakan toast sapu butter yg sangat sedap tuh, kembali pada rutine oats ni pulak. briskwalk pagi pun dah lama ditinggalkan.... tread mill masih berlipat elok jer.....entah bila nak mulakan. malasnya!

apa2 pun meh bekpes dulu.....

6 comments:

Liza said...

Liza tak boleh la mkn oats ni kak rose, kompem nak keluar balik...hihihii

faa.rosli said...

healthy breakfast...faa mkn pulut pagi ni. tak helthy pon kan?hihihi

Kak Rose said...

Liza, kak rose ni kena paksa diri jugak... tp toast tetap terbayang2!

Kak Rose said...

faa, healthy konon... tp lunch dengan mekdonal. camner tu?

kasihredha said...

aduhaii bagusnya kak
menu sihat

Cik Puan Izan✿ said...

menu sihat mcm nilah biasanya susahhh sgt saya nak telan...huhuh