Lanai Kijang

Lanai Kijang

Monday, November 2, 2009

Azie

Jeng, jeng, jeng .....teringat kisah lama..... tengah dok merayau2 umah owang.... tetiba kawan tempat keja dulu kal.... terkonag den masa dulu dulu .... waktu tu kita keja di construction company..... konon nyer jadi Purchasing Officer.... handle project besar you....jangan tepelanjat woooo.... projek juta juta punya.... (1373 units rumah) 12 block Government Apartment d Percint 18, Putrajaya..... Kalu korang duduk di apament tu, kak rose lah yang purchase segala menda yang ada di situ..... dari sebesar crane hingga lah sekecil bolt n nut. oh masa tu bizi sungguh2.....keja 8 jam rasa macam x cukup masa.... tengok lah fail d blakang tu.....bersusun-susun.....tapi yang penting pot pet ngan kawan2 mesti ada masa kan...... (Boss.... jangan marah ya itu citer dulu-dulu)

dan gambo di atas tu lah kawan se department amik di sini(eh... ada ke pekataan cam ni?) masa tu dia single lagi .... tapi la ni dah not available dah.....Azie tima kasih ingat kat kita .... sejak kak rose pindah langkawi ni..... Azie dah berkeluarga dan sekarang dah dikurniakan dengan 2 orang cahayamata yang comel lote.... semuga azie akan kekal bahagia.... doa kak rose dari langkawi.... Insyaallah nanti kita akan d pertemukan semula dan boleh borak-borak cita lama kan...... miss my laksa johor? anyone?

k... kak rose nak g bersantai mandi d kolam renang d Pantai Chenang.....jom.... lepak-lepak.....

2 comments:

Anonymous said...

haah...skg dah not available dah..alignment pun dah lari...nak kena adjust blk...gile la kak rose diet....azie xdek la pulun sgt...ala kadar ajer....mlm xleh xmsk..anak2 kecik sgt nak kena bg diorang mkn...n kite pun mkn gak....hmmm lari ler diet tu......

Kak Rose said...

eh... alignment lari? macam keta pulak...tak mengapa asalkan suami dan anak2 gembira dan soru x miss......