Lanai Kijang

Lanai Kijang

Wednesday, December 21, 2016

Semuanya ada dalam ni.

mine n yours.F1plus n 6s... almost a year old!

9 comments:

Mazni Azmi said...

Wadna pinkish ya kedua dua pasangan ni

Phong Hong said...

Rasa macam nak beli hp baru macam yang Kak Rose punya...

Nooriah Abdullah said...

wah hp baru lagi ke kakrose
sama tu dengan kaknoor yg kanan hehee

Juls Julie80 said...

kiri sama kite tp xde plus nyer...F1S jer.. alhamdulillah..hehehe

Kak Rose said...

ya warna sama, tapi sangat berbeza reganya... hihi

Kak Rose said...

PH, dah lama sebenarnya...gantikan S6 edge yang hilang... huhu

Kak Rose said...

Noor, kak rose tak pandai nak guna ipong, beli yg cap ayam je jadi le...

Kak Rose said...

JJ, kak rose tak reti sangat nak beza, tau guna jer. malas nak explore menda baru. pemalas sungguh kan!

Warisan Petani said...

Masa kecik2 dulu X terfikir ye ada telepon pintar macam ni.
Semua maklumat di hujung jari.
X payah beli kamera dh.