Lanai Kijang

Lanai Kijang

Friday, December 23, 2016

Projek sedekah Cikgu Abd Ghani


Bagi yg nak menyumbang sila hantar ke alamat ABD GHANI HARON,318B KG.MASJID, 08600 TIKAM BATU, KEDAH.TEL 0124120846
 
 

Asalamualaikum dan salam jumaat buat kawan2 semua.... Alhamdulillah, tercapai juga hajat nak hantarkan pakaian terpakai ni ke rumah cikgu ni... tapi masa kak rose datang, cikgu Abdul Ghani tak de dirumah dan dapat tahu tentang projek cikgu Haron ni dari perkongsian kawan2 di facebook. terima kasih pada kawan2 yang tolong promotkan tentang kerja2 kebajikan cikgu ni... cuma kak rose tengok banyak pakaian yang dihantar dalam bungkusan dan dalam kotak... dan ini akan memerlukan masa dan tenaga untuk membuat sorting... mungkin juga penderma tidak terbaca tentang permintaan cikgu untuk hanger kan siap2 pakaian yang akan dihantar kesitu.
 
 dah gantung siap2 seperti permintaan cikgu Haron, untuk memudahkan sorting.

 baju2 pun siap berhanger.... bila sampai terus gantung jer.

 ditempat baru... semuga memberi sedikit menafaat kepada tuan baru nanti...

 begitu juga dengan baju2 ni...

selain pakaian terpakai, air bertapis juga diberikan percuma 24 jam... semuga kebajikan yang dilakukan oleh cikgu Haron ni akan mendapat keredhaan Allah dan dapat membantu yang memerlukan. Aamiin.

1 comment:

Mazni Azmi said...

Semoga murqh rezeki orang yang sedekah. Amin πŸ˜ƒ