Lanai Kijang

Lanai Kijang

Tuesday, September 3, 2013

Nak jimat minyak?...


selamat pagi dan salam september...pantas nya masa berjalan... tahun  2013 dah berada suku ketiga dan baru saja kita sambut kemerdekaan yang ke 56... dan hadiah paling bermakna baru saja diumumkan petang semalam.... so kena pandailah nak berjimat.... gambar2 ni kak rose copy dari sini, mintak izin nak sharekana cara penjimatan ni ya...
semuga kawan2 semua x lah ikut cara penjimatan ni.... suka2 jer nak kongsikan kat sini untuk hibur hati, agar x lah terasa hati sangat dengan hadiah tu...

tapi x pe la.... kita cuma orang kampung yang x berkemampuan, x berkereta, bak kata ahli parlimen ni ni... pandai adik ni jawap tweet dia kan?...




2 comments:

fazianbatrisyia said...

Tumpang mode sedih...terasa kecik je duit RM50 @ lebih nak penuhkan tank zaman ini...

D Yatie said...

Huuuu. Tweet pak menteri tu wat sy ttnya2 akan qualification nk jd menteri. Huuu.