Lanai Kijang

Lanai Kijang

Monday, November 5, 2012

Bila tamak membeli....

 salam semuanya... terasa sangat nak mengupdate rumah ni, tp apakan daya tangan ni x elok lagi.... tempat bekas pembedahan tu dah elok kering n x sakit dah tapi.... rasa kebas tu x ilang2 pun.... kadang2 ada rasa macam getting worse pulak. atau kak rose je yg rasa cenggitu, entahlah! bila tanya doktor tu katanya "it's take time la".... tp sampai bila kan? bila tanya kawan ada buat op yg sama katanya once dah buat tu terus hilang rasa kebasnya... lagi la kak rose rasa macam nak g jumpa doktor tu sekarang jugak... next appoinment cuma pada Nov, 26. rasa x sanggup nak tunggu lagi!

 nak masak2 pun rasa sangat x selesa.... bekpes dengan roti boom yg tamak masa beli ari tu... yg nak makan tiga molot jer tp bli sampai 10 keping.... masuk dalam zipper bag n off to the freezer... ada jugak pekdahnya, nak makan tinggal panaskan jer, x yah nak masak2 kan! n gulai kari tu pun leftover jugak...

dah jadi rutin harian, sebelum bekpes cek bp dulu.... dan pas tu selamatlah 2 keping roti boom n gulai kari daging bersama se mug nescafe o....adoyaila!!!! kebas jari2 ku!

4 comments:

Ayu said...

Assalam Kak Ros,
harap akak dah beransur pulih ya..
insyaallah tak lama lagi dah oklah tu..bersabar ya kak ros..

bintangjauh said...

Salam Kak Rose,

sayu serasa Ratna dengan khabar hari ini, kok masih kebas lagi terusan begitu tangannya Kak Rose? dipinta bersabar... yang merasanya Kak Rose, kalu rendez-vous pada hujung bulan ini, kus semangat... kok lambat lagi.. gimana ya wahai Kak Rose...

Perbanyakan bacaan ayat Al-Kursi (Barang siapa yang membaca ayat Al-Kursi ketika dalam kesempitan, niscaya Allah SWT berkenan memberi pertolongan kepadanya) ya Kak Rose.. semoga ada kurangnya kebas-kebas ditangan hendaknya...
Salam manis semanis madu.

Kak Rose said...

Waalaikum salam Ayu.

terima kasih n mmg kena banyak bersabar.

Kak Rose said...

Salam Ratna,

terima kasih atas saranan tu, dan mmg tiap2 malam kak rose baca surah Yassin jugak.... mohon segala urusan dipermudahkan. Insyaallah dan kena banyak2 bersabar.