Lanai Kijang

Lanai Kijang

Wednesday, February 1, 2017

Allergic? no problem!

pecal jawa yang ohsemmmm

9 comments:

Norhayati Mohd Isa said...

Mujur baru lepas makan pecal kakrose..
MIL buat masa balik kg CNY itu hari..
Ni tengok kakrose punya pecal pun dah terliur balik hihihi..

Kak Rose said...

Kak rose pun laaaama sangat tak makan sbb allergic tu... tapi kat restoran Azira ni tak dapat menahan... balik terus telan ubat!

hainom OKje said...

Salam kenal Kak Rose.... Sedapnya Kak Rose. Lama tak makan pecal.
Makan gitu aje pun sedap nikan Kak Rose

Warisan Petani said...

Pecel Jowo memang spesel.
WP allergic kalau jumpa, mesti sambar.

Kak Rose said...

Salam kenal jugak dari kak rose ya hainom OKje...memang suka meratah jer kalau dapat ni, tp soooo allergic to kacang tanah sekarang ni.

Kak Rose said...

WP, memang pebret kalau wong jowo iki!

raihanah said...

memang osem sangat tu

Phong Hong said...

Dah lama tak makan pecal. Rindu plak.

Juls Julie80 said...

salam ziarah..
tak pernah lagi try makan pecal ni..hihi