Lanai Kijang

Lanai Kijang

Saturday, December 6, 2014

Sepagi kat sini...

 cuti  hujung minggu dengan appoinment doctor.. dah tiga kali hujung minggu yang kena g jumpa doktor ni. maklumlah anaknya hanya ade kelapangan pada hujung minggu saja, maka asik berulang lah melaka n shah alam...follow-up treatment untuk busu punya sakit kepala hari tu... doctor suspect because of his sinus... so the earlier doctor terus refer kat ent... and pagi tadi g jumpa Dr Hj Md Husain ni... lucky me. doctor ni terangkan very detail mengenai sinus...barulah tahu the connection of sinus n headache tu! and he suggest that buat treatment once for all untuk kesembuhan seterusnya, Insya Allah....

 dan ini lah yang dicadangkan oleh doctor tadi tu, terus buat treatment ie minor operation for sinus... sebelum balik tadi terus buat early admission untuk esok petang dan procedure tu akan dijalan kan pada isnin pagi.... semuga terus hilanglah sinus dan busu terus sihat, Insya Allah.

Doctor Syamala yang rawat busu masa admitted 2 minggu lepas and after last week's follow-up terus  referkan busu to see the ent specialist....harap2 lepas ni hilanglah sinus dan segala yang berkaitan dengannya dan busu terus diberi kesihatan yang baik olehNya. Aamiin.

5 comments:

mamawana said...

Insya allah. Moga cepat sembuh.

Kak Rose said...

Tq mamawana.

li said...

Saya selalu guna lymph drainage massage dan acupressure massage sebagai self help untuk mengurangkan masaalah sinus.

http://empoweredsustenance.com/facial-lymphatic-drainage/

http://margiesmassage.com/lymphatic-drainage-massage/?p=292

http://www.acupressure.com/blog/?p=1748

Kak Rose said...

Tq li for the links..
It's really help tapi a little too late sbb dah ready for further treatment - ballon?

HEDER TILE AND PLUMBER said...

Ubahsuai rumah. Plumbing, pasang tile, tabletop, mengecat dll call 0182233854 khaidir