Lanai Kijang

Lanai Kijang

Monday, December 15, 2014

Tabung ayam kak rose


 Alhamdullilah, setelah sekian lama membayar premium insurance, kini dapatlah rewardnya...polisi yang kak rose amik semasa masih berkerjaya dan terus membayar hingga lah polisi ni dah matang.. kini tinggal membayar insurance untuk anakyang akan matang another empat tahun...

 lama dah dapat surat ni, baru kini dapat nak buat entry kat sini untuk kenangan masa depan....

Alhamdullilah, dapat lah menambah tabungan ayam kak rose ni...

5 comments:

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

muat ke tabung ayam Kak Rose tu?? Rasa macam tak muat.. meh tumpang tabung saya... hehehehehe

Ann Ishak said...

alhamdulillah kak :)

Kak Rose said...

SK tabung ayam tu berkokok selalu mintak tambah isi.

Kak Rose said...

Ann, Alhamdullilah setelah berpuluh tahun menabung....

mardiana abu darin said...

seronoknye..tiba masa menuai hasil..Dian apun tgh menuai utk anak-anak..simpan utk anak-nye education...