Lanai Kijang

Lanai Kijang

Saturday, March 24, 2018

Lauk emergency...

 betul ke sadin ni jadi lauk emergrncy jer? tapi pada kak rose la, ni lauk jadi penyelamat kalau kebuntuan tak tau nak masak lauk apa kan?.... dah la masak jarang2 sekali, so lauk pun memang tak de stok, so bila sesekali nak masak ni le jawapnya... 

sadin pun ok la, asalkan ada yang tukang nak makan... tu pun separuh daripada ni dah jadi lauk frozen.. kejung lah dalam freezer. ni yang tukang masak jadi tak berapa rajin nak masak nasik!

1 comment:

JAMIL HASHIM said...

itu pun sodap kak, mkn nasi panas2...