Lanai Kijang

Lanai Kijang

Sunday, September 13, 2015

Sebagai pengganti....

 Asalamualaikum dan salam hujung minggu buat semua kawan2.... semuga sentiasa dalam Rahmat Allah hendaknya... bila duk penang ni macam2 teringin yang biasa kita makan masa duk kat tempat lama kan... nasi beryani insaf, yang ni memang kak rose tak leh lupa terutama ayam gorengnya dan acar timun simpoi yang sangat sedap pada kak rose ler.... walaupun sekarang harga nasi beryani insaf tu memang buatkan kita terus insaf lepas makan tu....

dan sebagai pengganti bila terasa sangat nak makan..... nasi beryani restoran Kapitan ni.... ni pun selepas kawan2 yang suggestkan... but the verdict.... boleh la makan, tapi ... tapi not to my liking la... jauh sangat beza dengan nasi insaf tu....uhuwaaaa!!!!!... .... sebungkus ni, 1/3 jer boleh makan, selebihnya betapa dalam fridge. redha ja la bila dah duk kat penang ni kan. nak makan ikut citarasa tekak sendiri kenalah merajinkan diri untuk masak sendiri la kan! tidak la ada kerajinan ku!

2 comments:

Shamsiah Abdul Rahman said...

Assalamualaikum K.Rose,
Nasik di restoran insaf tu.. memang tak pernah insaf..

Kak Rose said...

Waalaikumsalam Sham...
Sekarang ni cuma part tang membayarnya tu yang jadi insaf kejap....tp jauh2 ni pun ttp termengidam yang tu jugak!