Lanai Kijang

Lanai Kijang

Sunday, January 12, 2014

Kalaulah sungguh kaler camni....

 pinjam gambar dari page king jason. tq

salam hari minggu semua... pagi2 ni rasa ceria sbb ternampak gambar filem bujang lapok in colour kat page king jason... kalau lah betul2 ade yang kaler punya, agakya lagilah pecah perut tengok kan...tengok muka 3 pendekar bujang lapok ni pun dah boleh gelak.... manisnya erni pakai baju kurung pink tolong bacakan surat tiga bujang lapok ni.... alif mim nun wau = sarkis. x pernah jemu dengan filem2 Allahyarham P Ramlee ni. Al-Fatihah buat aruah P Ramlle n Sudin

3 comments:

Zamani Abe said...

cantik!

Mat Gebu said...

....dan sudah pasti abang berahim juga nampak lagi tampan..

Gee® said...

Hehehe... memang tak pernah jemu tengok filem P.Ramlee... kalu kaler camni lagilah seronok tgk..