Lanai Kijang

Lanai Kijang

Saturday, January 4, 2014

Awning baru yang kecikkkkk

 awning yang lama.... elok jer untuk tempat paking 3 buah moto ni....tp dah sampai masanya untuk di nyahkan dari tempatnya..... redho je la.

 dah togel dah..... buang semua awning yang lama tu. alihkan suma moto jugak.

 the new awning yang nak dipasangkan.... kecik jer kan.

dah siap.... sebuah moto jer boleh berteduh kat situ.... kalau hujan compressor tu pun basah dek tempias, dan pas tu air hujan bertakung depan pintu lak.... adoyaiiiii!!! satu keja lak asik nak sapu air tu.

1 comment:

Anonymous said...

It's remarkable to pay a visit this site and reading the views
of all colleagues about this article, while I am also zealous of getting familiarity.


Here is my web site Las Vegas Dryer Repair