Lanai Kijang

Lanai Kijang

Thursday, February 4, 2010

Busu g shopping

Anak mama dah pandai nak shopping sendiri.... macam2 dibelinya.... pilihan sendiri je... x yah nak consult mama ngan ayah dah..... ari tu dia beli slack.... bonia lagi.... dah lah mahal tapi tak pulak mintak tolong salesgirl tu potongkan kaki yang labuh tu.... bila balik tunjuk kat mama.... apa lagi pot pet lah.... so sampai sekarang slack tu belum g hantar kedai untuk potong.... x leh nak pakai lagi lah..... dan semalam pulak dibelinya perfume ni..... alahai anak mama.....

2 comments:

Watierman, rmanbkr said...

Salam Kak Rose...they will always be our baby how big they have grown up......Along Watie pun dah pandai beli kain baju sendiri..tapi bab minyak wangi pandai pulak buat laporan kat Abah dia!hehehe..

Kak Rose said...

watie, itulah anak2 kan... we dont underestimate them... sekarang ni diorang lagi lebih bijak