Lanai Kijang

Lanai Kijang

Thursday, September 23, 2010

Menu bukak posa ari ni....

salam semua..... hari ke 3 puasa.... orang lain dah abes dan beraya kak rose masih ada lagi berbaki posa..... x pe la kan biar lambat.... nak stat awal tapi godaan sungguhlah banyak dengan yang open house lagi.... sebenarnya x tahan dengan godaan raya tu.... boleh cam tu? dan menu untuk bukak pasa ari ni kak rose buat kuey teow goreng sempoi jer.... daun kucai lupa nak beli da..... taruk je la apa yang ada kan asalkan sedap ditekak kira ok la tu kan....

air buah markisa.... bawak balik dari kampung ari tu, baru ni nak buat airnya....nasib baik masih fresh lagi.....masam2 sikit dan minum sejuk2... alangkan nikmatnya, tapi siaplah esok pagi mesti sakit tekak dan suara pasti akan mengalahkan ratu rock tu... he he he.... sebenarnya x suka sangat minum air sejuk masa bukak posa ni, jadi teh o suam2 pasti ada sejug besar.... tamak sungguh kan!

pengat kegemaran.... pisang dan biji sagu.... pisang tanduk ada lagi sebatang besar....tu pun 3 batang dan bagi kat jiran2.... (betul ke penjodoh bilangan untuk pisang tanduk ni?..... maklumlah dah laaaaama tinggalkan sekolah) tu pun 3 batang dan bagi kat jiran2.... nak wat apa lah esok pulak ni?

No comments: