Lanai Kijang

Lanai Kijang

Friday, December 27, 2013

Happy 21st birthday

Salam hari Jumaat yang mulia, dan hari ini juga kami meraikan kelahiran anak ini twenty one years ago...rasa macam baru saja membelai baby yang tak cukup bulan dengan keadaan fizikal yang sangat fragile n kecik sangat2...lahir at 2kg tapi kini dah lebih tinggi dari ayah pulak at 178cm. Alhamdullilah, kini  telah 21 tahun usianya.... dah boleh dapat lesen besar, katanya...

 happy 21st birthday untuk busu, semuga menjadi anak yang dapt membahagiakan mama n ayah. walaupun perjalanan yang masih panjang, tp nothing is impossible kalau kita berusaha kan? so teruskan usaha dan semuga akan dapat mencapai apa yang dihajati. work hard for it!

he is now... 3rd year student kat utem, dan minggu depan akan stat exam for this semester. ujian yang getir buat menentukan masa depan yang lebih baik dari mama n ayah... berusahalah lebih agar kejayaan akan menjadi milik busu nanti...mama n ayah sentiasa doakan dari jauh. semuga berjaya didunia dan akhirat juga jangan dilupa. ingat pesan mama yang entah ke berapa juta kali...janganlah jemu mendengarnya!

hadiah 20th birthday, semalam genap setahun, so ayah n anak sedang menukar pelekat road-tax yang baru...jagalah permberian ayah n mama ni elok2.

dan tahun ni, sepasang kasut ni je la yang ade...habiskan exam dulu n nanti kita boleh celebrate bertiga sekali sbb jarak birthday yang back to back.. selang seminggu untuk kami bertiga. Insya Allah

4 comments:

Gee® said...

Hppy b'day handsome boy...

cahayahidupku.blogspot.my said...

Selamat hari lahir Busu, semoga menjadi anak soleh dan usia dirahmati Ilahi hendaknya :)

Kak Rose said...

Terima kasih Gee... n naughty jugak!

Kak Rose said...

Terima kasih Yati, Aminnnn. begitulah juga doa dari mama dan ayahnya.