Lanai Kijang

Lanai Kijang

Monday, November 6, 2017

Makan2 di Juz waffle

 ni masa balik kampung minggu lepas, bila balik kampung tapi orang tua dah tiada, mulalah rasa sangat sunyi dan terasa lain sangat... kalau dulu balik kampung means duduk rumah, cuma akan keluar ke pekan kalau ada benda nak beli or bawak mak g jenjalan2... tapi kini sangat berlainan... dan balik kampung terasa sangat asing... rumah kampung jadi sunyi sepi dan mula lah nak keluar berjalan meronda2 dan makan2..

 bila berjalan dan tak de tujuan tertentu, maka redah jer la mana yang tersinggah... just to fill-up the time sebelum esoknya tu nak buat tahlil untuk arwah mak... kami tiga beradik g makan2 kat juz waffle di bp mall ni... sambil cuci mata, cuci poket jugak... dan yang penting perut terisi, balik rumah boleh terus rehat... yang kat atas ni fried octopus... yang ada cuma jari2 sotong, rasa so so jer!

hongkong style kampung fried rice... sangat berlainan dengan gambar yang ada kat leaflet menu... seakan tipah tetipu, gitu! tak nampak pun ayamnya! huhu

 Cantonese seafood scallop kuey teow... mewah dengan scallop n seafoodnya. sedap.

chicken chop with blackpepper sauce... grilled chicken with sangat hangat pedas sauce! terasa berasap telinga, pedas ya amat!

1 comment:

adda syuhada said...

menggoda betul tu... #teringin