Lanai Kijang

Lanai Kijang

Friday, October 21, 2016

7 tahun Seripayaku


Selamat ulangtahun ke 7, Seripayaku.blogspot.my
 

Selamat ulang tahun buat Seripaya.blogspot.com... tak sangka boleh bertahan hingga sekarang, walaupun suam2 kuku, hidup segan mati tak mahu... akhirnya dapat juga sambut ulangtahun yang ke 7... kalau anak dah nak masuk sekolah tahun satu kan... tapi dapur maya kak rose ni tetap juga dengan merapu merabannya...asalkan kita tak cilok orang punya hasil kerja tangan kan.. tahun  pertama bermula di Langkawi, dan berpindah ke Shah Alam, now in Penang n by year end akan ke Shah Alam semula.... apa pun semuga Seripayaku ni akan terus bertahan, Insya Allah.

terima kasih banyak2 pada sifu masak2 yang banyak memberikan panduan untuk kak rose nak hidupkan blog ni. terima kasih kerana kongsikan resepi yang sedap2 untuk orang tak pandai masak ni untuk belajar, terima kasih semua... semuga Seripayaku.blogspot.my akan terus dapat tempat utama dihati kak rose walaupun dengan resepi yang sama berulang2... hehehe.

4 comments:

cahayahidupku.blogspot.my said...

Tahniah kak rose..
Diam tak diam dah 7 tahun ye ..
Teruskan menulis kak..
Saya selalu juga belajar masak dari blog akak..

Ann Ishak said...

tahniah kak rose
saya suka jengguk blog akak, update akak jugak
sampai satu tahap tu macam tertunggu2 lepas ni akak nak up resepi ape, teruja

sekali lagi, tahniah kak

Kak Rose said...

Mekasih Yati... tu la tak sangka kak rose yang memang buta it, dapo maya ni boleh bertahan hingga sekarang.

Kak Rose said...

Ann, terima kasih ya...resepi yang kak rose kongsikan kat sini semuanya dari sifu masak2 jugak... sama2 kita belajar dari yang mahir kan!