Lanai Kijang

Lanai Kijang

Wednesday, December 23, 2009

Sambal udang

salam semua.... pepagi lagi kak rose dah masak sambal udang ni.... sebeno nya untuk bekal busu yang dah mula bekerja sejak 4 hari yang lalu.... excited sangat nak keja lepas abes peksa ni.... katanya boring duduk rumah je.... dia pulak malas nak kuo masa lunch tu..... jadi dia minta mama masak.... ari2 bawak bekal.... malam2 mama selalu pk nak masak apa esok pagi?..... adus anak ku..... tapi tak pa la kan keja pun hingga 25 dec ni je.... pas tu dah nak tebang ke KL.... jadi ade la juga pengalaman keja kat langkawi ni......

bekal yang mama prepare tuk busu pagi tadi..... nasi lauk sambal udang dan telor dadar.... harap busu kenyang makan ya.....