Lanai Kijang

Lanai Kijang

Sunday, February 25, 2018

Pak Li kopitiam lagi...

bila kemalasan tapi nak jugak makan nasik, pak li kopitiam ni lah jadi tempat nak menyinggah. tak perlu nak bersauna didapo dah dapat makan kan... nampak sangat pemalasnya kan... dan minum kopi ni sbb suka sangat dengan cawan ni... mana lah nak beli, ada kwan2 yang tau boleh lah kongsikan dengan kak rose ya..

 walaupun memang dah terlalu banyak lemak, tapi nak jugak tambah lagi dengan makan nasik lemak ayam goreng special ni... portion yang sangat baaaaanyak... ayamgoreng+kacang+ikan bilis+timun+sebijitelorebus+sambal+nasiselambak. hah!kenyang terbuntang!

ni order peneman kak rose... kuey teow goreng dan milo ais jer

No comments: