Lanai Kijang

Lanai Kijang

Thursday, January 19, 2017

Bow tie pasta pulak...

 pasta sup sempoi yang mudah dimasak dan sedap dimakan... sebabnya memang sangat tidak rajin nak masak nasi bila tak de yang nak makan... memasing balik kerja dah lewat, so makan yang rengan2 jer la kononnya... mudah lah kerja tukang masak macam ni kan..

kak rose ni masak tak de resepi, asalkan rasa sedap buat kami sekeluarga, kira ok la tu kan.. bahan2 sama jer macam yang kak rose buat untuk spiral pasta tu cuma tukar jenis pasta dan tambahkan tauhu.... Alhamdulillah, rezeki kami sekeluarga.

4 comments:

Phong Hong said...

OK punya, Kak Rose... Ikut selera kita kan?

Gee® said...

Simple tp sedap... kan? yummeh...

Mazni Azmi said...

Ada jug apasta yang bentuknya macam bow tie ya.
.
First time maznee jumpa ni
.
Hehe
.
Nak makan pun macam sayang sebab cantik je macam tu

Shamsiah Abdul Rahman said...

Assalamualaikum,
Apa-apa yang K.Rose masak pun.. semuanya sedap.