Lanai Kijang

Lanai Kijang

Thursday, December 3, 2015

Al-Fatihah

 Bismillahhirohmannirohim... kesedihan berturut2 buat kami sekeluarga... Sesungguhnya kami adalah milik Allah dan kepadaNya lah kami kembali... itu lah yang terjadi pada kami sekeluarga. selepas 3 bulan Arwah bapa meninggalkan kami, kini adik kak rose pulak dijemput Ilahi untuk menemuinya pada hari Khamis 3 December 2015, setelah almost 3 tahun bertarung dengan penyakit kansernya.. Actually dia telah disahkan bebas kanser dan cuma diminta untuk menjalani pemeriksaan susulan setiap 6 bulan... dan sepanjang tempoh itu seem everything went on smoothly sehingga lah awal bulan lepas, penyakitnya berulang kembali... dan masa dapat detect tu dah terlalu lewat... sangat cepat kuman kanser merebak.

After hospitalized for 28 days, dia pergi dujemput untuk menemuiNya dan hilanglah segala kesakitan yang ditanggung selama ini. Berehat dan damailah disana dik, semuga rohnya ditempatkan bersama2 orang2 yang beriman.... Al-Fatihah.

3 comments:

cahayahidupku.blogspot.my said...

Salam takziah kak rose..

Semoga rohnya dicucuri rahmat Ilahi...
Al fatihah.

Juls Julie80 said...

Assalam Kak..

Takziah buat akak sekeluarga...didoakan semoga roh mereka yang dah pergi ditempatkan dikalangan hamba2 Allah yang beriman. Amin..:'(

cheq da said...

Salam takziah kak..