Lanai Kijang

Lanai Kijang

Friday, May 2, 2014

Salam Jumaat.....

 Asalamualaikum dan salam Jumaat penghulu segala hari.... kak rose nak tepek sunah2 yang  baik dilakukan dan juga adab2 hari Jumaat untuk kita kongsikan bersama... terutama peringatan untuk diri sendiri yang selalu leka saja.... juga aktiviti kak rose setiap pagi jumaat bersama jemaah muslimah kawsan perumahan kat sini iaitu bacaan surah Al-Khafi yang diantara perkara yang baik dilakukan pada hari Jumaat. dengan adanya majlis macam ni sebenarnya merapatkan lagi silatulrahim antara penduduk kat sini....

 sebelum bacaan bermula.... pot pet sambil berkenal2.... maklumlah ade juga yang tak pernah jumpa sebelum ni... Alhamdullilah, dengan adenya majlis ni dapat juga berkenalan...

 memasing dengan cerita ceriti yang tersendiri.... ade saja yang nak dibualkan...

 ketua muslimat sedang beri penerangan sebelum bacaan bermula, supaya nanti bacaan kita akan lebih sempurna dari yang sudah2.... terima kasih Puan Hajah Mariam Yusoff, guide kami to the right path dan siap dengan tafsiran sekali....

dan untuk bekpes selepas bacaan ari ni kak rose buat apam gula merah yang kembang mekar setaman ni... bila dah ade bermacam2 kuih terhidang, x tau mana satu nak makan... sudahnya jadi tamak, semua nak makan. ternak lemak banyak2 dan pas tu rasa bersalah sbb makan banyak. tapi terima kasih pada kawan2 semua yang bawak bermacam2 kuih yang sedap2 tuh!

3 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Thanks sharing kak rose.. baru buat potong kuku tu jer.. malam tadi baca yasin jer.. ptg ni nak baca surah Al Khafi pulak...

Elok kembang apam tu ye kak rose.. rasa nak ambil jer sebiji :)

Kak Rose said...

Sama-sama Yati, yang baik kita kongsi2kan...

ajong coy said...

thanks for sharing

082210743003 / 2BFO841D

jual obat penggugur kandungan

obat telat datang bulan
obat penggugur kandungan
obat aborsi
jual obat telat datang bulan
obat terlambat datang bulan

PERANGSANG WANITA POTENZOL

OBAT PERANGSANG WANITA TERMANJUR
POTENZOL CAIR
JUAL OBAT PERANGSANG WANITA
PERANGSANG WANITA POTENZOL
POTENZOL