Lanai Kijang

Lanai Kijang

Wednesday, January 31, 2018

MOS... Minor oral surgery

 Ni la klinik gg yang en google bawak kami untuk dapat kan image x ray... so sekali dah buat x-ray kat sini, teruskan jer la dengan mos nya tu... memula dentist tu bagi salinan gambar x ray tu dan soh bawak ke klinik yang memula suggest untuk buat x-ray tu.. katanya dia tak mahu la nanti dikata amik patient orang?? bila kami kata en google yang bawak kami kesini, baru lah dia setuju nak buat operation tu...

 consultation dan dia suruh datang balik pada hari sabtu, 4 hari lepas 1st jumpa tu.  less hetic dan bileh buat dengan tenang, katanya. so kena tahan lagi la sakit gg tu... huhu

 the price list of  rawatan yang ditawarkan di klinik ni... bagus macam ni kan... so patient tak payah nak tertanya2 tentang harga perkhidmatan tu... ready jer la dengan ongkosnya..

 dan ini lah billnya untuk minor oral surgery tu... ya lah cabut gg bongsu yang melintang tu... memula kak rose takut jugak sbb tengok dua2 doktor pompuan, kecik2 comel jer saiznya. camner nak cabut gg yang bongsu tertanam melintang tu... terdaya ker?.. mama yang tunggu kat luar pun jadi saspen jer! lebih kurang 45 minits jugaklah baru selesai... adussss!!! kebas mulut.

ni la rupa gg bongsu yang melintang tu dan sekarang ni time for recovery before serah diri untuk gg bongsu yang sebelah lagi yang jugak tumbuh melintang. ada tak kawan2 punya masaalah yang cam ni?.... oh ya, untuk x ray dan consultation ni charge dia rm130/-+40/-... muga lepas ni tak sakit lagi lah... Insya Allah.

No comments: