Lanai Kijang

Lanai Kijang

Thursday, December 27, 2012

He is 20 today

 
busu at three n  half years old

Syukur Alhamdullilah, dengan izinnya anak mama kini dah masuk 2 series. perjalanan yang panjang dan masih ada loooong way to go dan semuga perjalanan yang akan datang akan semua dipermudahkan. doa dari mama dan ayah, semuga busu sentiasa berada dalam Rahmat dan lindunganNya, diberikan kesihatan yang baik, diberikan ketenangan dan hati yang terang dan lapang untuk menghadapi apa saja yang bakal mendatang. doa mama juga agar busu menjadi anak yang soleh dan dapat berbakti pada mama n ayah nnti. Insyaallah. Happy 20th birthday.

and he is now....bersama cousins semasa family gathering di Umbai ikan bakar pada ahad lepas

 makan2 kat Nando's, his choice of restaurant

 his choice of menu....full platter

after makan half a chicken, a cup of spicy rice, a glass of madeira red designer drink and endless of ice lemon tea, the birthday boy dah tersandar kekenyangan...licin habes suma!

 his bekpes this morning....toasts, two pcs of beef burger, two slices of cheese with chilli sauce, mayo n mustard topping but without sayur mayur. and a cup of black coffee

n geting ready nak balik melaka dah....n soon this blj akan tukar with glittering silver

4 comments:

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

dari kecik sampai besar tetap handsome!

cahayahidupku.blogspot.my said...

Hepi Besday Busu... moga umur dirahmati Ilahi dan menjadi anak yang soleh buat Ayah dan Mama tu ye :D

inazamri said...

anak bujang yg hensem.mesti ramai peminat ni.epi bday ye

Bintangjauh said...

Salam Kak Rose,

Alhamdulillah... sedari anak yang comel kini sudah besar gagah perkasa genap 20 tahun... satu-satunya pengarang jantung& kasihsayang Kak Rose&suami, semoga hari-hari yang mendatang akan diberkati dengan kejayaan cemerlang, kesihatan sehat sejahtera juga sebagai seorang anak yang soleh... Amin.

Kelihatan jelas kejernihan sebuah senyuman yang terbit dari hatinya Busu... anak kesayangan Kak Rose&suami, Joyeux Anniversaire buatnya Busu semoga segala apa sahaja yang dipinta-doakan akan dipermudahkan olehNya.

Salam manis semanis madu.