Lanai Kijang

Lanai Kijang

Thursday, August 17, 2017

Mudah dimasak cepat dapat makan....

ni la kalau kak rose tinggal berdua jer.. dan selalunya lah memang tinggal berdua sbb anak akan lambat balik dari kerja... so dinner untuk kami memang yang mudah2 dan yang penting cepat je nak menyediakannya... no need to defrost, just panaskan minyak dan gorengkan... tempura dan fries pun siap. tuangkan cilisos dan air nescafe o kosong untuk kak rose dan nescafe untuk en asben.... dinner pun ready dan Alhamdulillah tukang masak yang tak rajin ni boleh rehat banyak2 dan tukang makan pun tak cerewet... syukur pada Mu ya Allah atas kurniaan yang tak ternilai ini... kawan2 selalu kalau dinner makan apa ya? haippppp!!! jangan malas2 macam kak rose ya!

2 comments:

Ann Ishak said...

pegi buat lawatan ke mamak je kak rose kalau saya ni :D

Phong Hong said...

Sekali sekala makan macam tu OK, Kak Rose. Goreng2 pas tu celup sos cili. Sedap jugak!