Lanai Kijang

Lanai Kijang

Friday, August 4, 2017

Jalan2 cari makan..

 RnR Awan Besar... setiap kali ke sri petaling, kami pasti singgah kat sini... dan yang dicari semestinya satay kajang dan jus durian belanda... tapi sayang kali ni jus tu tak ada la pulak...

 lama jugak nak tunggu pesanan sampai... tengok jer la dulu kuah dan ketupat cenonet ni..

 untuk kami berdua... 20 cucuk memang rasa terbuntang nak abeskan..

 disebabkan jus durian belanda tak de, so orderla abc ni... tinggi menggunung, tapi tak de rasa manis langsung... bila tanya katanya "rasanya lupa letak gula merah, tadi" ade ke macam tu???

 lai chee kang yang sedap...

tolong promot, mana tau kan nanti dapat 'komisen' dari pihak satay kajang ni... hihi

8 comments:

Ann Ishak said...

saya pulak kalau singgah rnr awan besar tu suka makan dekat ayam kampung :D

adda syuhada said...

sedapnyer...

Phong Hong said...

Ada sate Kajang dekat ofis PH. Sekali sekala ada jugak tapau balik rumah. Sekali makan 20 cucuk-favret daging dan kambing :)

mamapp said...

Wow mmg feberet ni sedapnya

Kak Rose said...

PH, 20 cucuk untuk ramai2 makan kot? mmg sedap kan.

Kak Rose said...

Ann, lain kali maybe boleh try ayam kampung lak..

Kak Rose said...

adda... apapun bila tinggal nak nyuap jer memang sedap kan! hihi

Kak Rose said...

mamapp, kak rose suka yang ayam instead of daging tu... tapi tak salah mencuba kan!