Lanai Kijang

Lanai Kijang

Monday, May 30, 2016

Casuarina Meru, Ipoh

 cerita dah lama tapi nak jugak tepek kat sini... ni masa kami g family day di lost world of tambun ari tu... balik dah petang, so daripada tak larat nak drive singgah lah bermalam kat sini. penginapan di taja oleh tempat keja en asben... so duduk free je. hotel baru dengan kawasan sekitar masih dalam pembinaan tapi dengan nama yang lama... cuma tambah meru dibelakangnya.... dulu... laaaaama dulu pernah menginap di casuarina ipoh yang dah tinggal nama jer sekarang ni..

 lorong diantara bilik studio suite ditingkat 10..

 bilik yang sangat luas dan selesa.... tapi mengadap bulatan round about dan persekitaran yang yang masih dalam pembinaan.. pokok pokok hiasan pun baru nak tumbuh daun...


 
 ruang rehat yang luas jugak.... beasingan dengan bedroom tu...

 
 bathroom... kemas dan selesa..

 another tv di bilik tido...

 
 kopi pun brand sendiri... Casuarina meru 3in1 white coffee

 salah satu ruang untuk gebang2 ditingkat bawah..

 pandangan dari first floor.... with photos of the Agong, Sultan, MB n the PM

another bunga di lobby, heading to the cafe... overall puas hati stay kat sini... cuma ade satu jer yang kurengg.... since kami dah lewat dan memang tak bercadang nak keluar lagi, so we asked for praying mat kat kaunter ... katanya sakan dihantar sebentar lagi... tunggu punya tunggu punya tunggu, sampai kami balik esok paginya.... nan hado! sabo jer la, yoep!

1 comment:

y i e n said...

Masa kerja kat ipoh dulu selalu dtg hotel ni sbb majikan rajin buat dinner kat sini :)