Lanai Kijang

Lanai Kijang

Thursday, August 27, 2015

Akhirnya...

pengakhiran serumpun pokok cili yang selalu kena tinggal... tuan tanah tak dapat nak membelai pokok yang manja ni.... 5 hari di kl, balik dua hari lepas tu terbang pulak ke kampung selama enam hari... jadi nya bertambah lah rajuknya... dan ini lah keadaannya bila kak rose sampai dirumah semula... memang pesan kat kawan2 suruh kutip buah cili yang masak meranum tu. so yang tinggal.... ranting dan daun kering, but at least ade jugak rezeki buat kawan2....

3 comments:

Shamsiah Abdul Rahman said...

Innalillah..
Memang sayang..
K.Rose jangan sedih-sedih lagi ya. Tak ada apa yg kekal di dunia ni kak.
- cepat-cepat cari pengganti. Mudah-mudahan terubat hati yang sedih tu.

ibusya said...

Oh k.rose blk kampung rupanya.. Patut hari2 sy dtg tuan rumah takde

ibusya said...

Oh k.rose blk kampung rupanya.. Patut hari2 sy dtg tuan rumah takde