Lanai Kijang

Lanai Kijang

Friday, September 17, 2010

Short up-date dari Alor Star

Salam semua..... dah seminggu tapi kak rose masih belum habis berhari raya lagi..... petang raya ke 3 bertolak ke rumah MIL , singgah bermalam di Kuala Kangsar dan paginya meneruskan perjalanan..... dan kini masih dalam perjalanan pulang dari rumah MIL.... semalam bermalam di KB dan ari ni di Alor Star pulak.... esok hantar busu balik ke matrik Pendang baru meneruskan perjalanan ke Shah Alam.... harap2 jalan tak jem esok.....until then..... bye.

8 comments:

ijad said...

selamat hari raya

fara dean said...

salam kak rose..sy pun tak abis lg beraya ni..hihi

khalidahmacambaguss~O_o said...

wah...raya sakan...hati2 di jalan raya ye...moga selamat sampai...;)

Kak Rose said...

selamat hari raya juga pada ijad.

Kak Rose said...

fara, baru sampai shah alam nih, lum raya kat sini lagi... raya kan sebulan?

Kak Rose said...

khalidah, x lah raya sakan... cuma keluarga & mil jauh, jadi perjalanan pun jauh jugak lah.

makcikkantin said...

salam kenal.....Selamat Hari Raya.

Kak Rose said...

makcikantin, salam kenal dan selamat hari raya buat anda sekeluarga.