Lanai Kijang

Lanai Kijang

Thursday, October 11, 2018

Samsung lagi...

Welcome to the household, Samsung Galaxy Note9

lepas guna ipong6s, dan pas tu guna pulak j7pro, dia beli yang ni pulak... berapa banyak tepon nak guna dah! tapi ipong tu sbb bateri dia bermasaalah... agaknya overused kot...ya lah tak pernah berenggang dari tangan kan. cepat sangat drain. dah tukar pun masih tak puas ati... pas tu baru jer guna j7pro yang dapat free dengan maxis renewal plan tu. dah dia  beli yang ni pulak! anak oh anak... kehendak selalu mengatasi priority. kalau mama lah, tak kan berganti selagi boleh guna kan... kedekut sungguh mama ni. hihi

harap2 boleh bertahan dengan yang ni.... tapi tak tahu lah lama mana boleh bertahan dengan yang ni...

1 comment:

Phong Hong said...

New toy, Kak Rose hee..hee...