Lanai Kijang

Lanai Kijang

Saturday, August 11, 2018

Makan makan...


 mee kari tcrs yang sedap n pekat kaw2 untuk mama

 untuk depa dua beranak tu...

 pai tee yang rangup. tauge bodo2 pun sedap kalau tak perlu bersusah masak, kannn 😜😜

 masa ni dah ade kempen no straw... jadi minum jer la terus dari cawan... kalau nak straw boleh mintak kat kaunter. pulak dah!

tapau jer... 3 large pan pizza untuk lima orang makan...

 masa membeli memang tamak... semuanya rasa nak makan. gelojoh sungguhkan!

the best... setiap kali g restoran Azira, pecal mmg pebret... kejawaan sungguh kan

dan yang tak bestnya.... minggu ni sekali jer dapat capai target 10k steps tu... dah la makan bagai tak hengat, semuga diberikan vitamin r yang baaaaaaanyak untuk ber brisk walk dihari2 mendatang... kawan2 jangan ikut macam kak rose tang makan tu ya!

2 comments:

Phong Hong said...

Ni yang seronok ni, Kak Rose. All the makan makan hah..hah... Then jalan jalan many steps to burn the calories :)

Kak Rose said...

Ya la PH. tapi makan baaaaanyak,jalan sikit jer!