Lanai Kijang

Lanai Kijang

Tuesday, October 8, 2019

Sup tulang

buat sup tulang bodo2 dengan bahan  apa yang ada jer kat dapo. bila tukang makan kata nak makan nasik bile ablik kerja nanti, tukang masak pun masak lah seadanya... tapi bila tukang makan balik kata dia dah kenyang dan tak nak makan nasik, maka sup tulang pun terus bertapa dalam fridge, esoknya kak rose panaskan dan nikmatinya sorang2 jer lah... derang semua makan kat office dah kan...meratah pun sedap gak, bertambah2 lemak nak menempek samakan... terima je lah hakikat yang kita sama2 nak menternak lemak dengan jayanya 😜😜
Nak resepi, boleh tengok kat sini ya....