Lanai Kijang

Lanai Kijang

Saturday, November 10, 2018

Al-Rawsha lagiii

 makan makan hari cuti deepavali kami... sence en asben nak makan nasi arab, so g yang terdekat jer la mudahnya kan. lepas zohor kami bertolak dari rumah. hari cuti umum jadi jalan pun lenggang jer... zasss... laju je, sekejap dah sampai. makan lah sampai tak terabeskan... 1st serve,  puding cream caramel, not bad lah rasanya...

 and tabbouleh... salad amcam ni jer yang biasa kami oder, pernah try yang lain, tapi macam kureng sikit pada tekak jawa kak rose ni.. hihi

 the drrinks... starfruit, orange, mango n pomegranate juice.

 chicken madghut for 2... nasi memang sebunbun...

 lamb madghut for 2 jugak... puas nak menghabskan...

 
sambal tomato dan kuah kari yang datang bersama set nasi.

 Saltah n muwalah yang dihidang panas2...

 saltah sedang berasap... panas!

2 comments:

Norlaili A Wahab said...

oh sedapnya nasi madghut tu. boleh kenyang sampai ke malam hehehe

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

Aduh aduh aduh.. Nasib sy tak ikut kalau tak habis la kak rose tak cukup, hihi