Lanai Kijang

Lanai Kijang

Friday, November 24, 2017

Hadramawt Kitchen lagi...

 Asalamualaikum dan salam jumaat kawan2... ni kak rose makan2 sebelum bermusafir kenegara padang pasir tempoh hari.. tapi nak jugak tepek kat sini... kali ni bawak adik2 pulak makan kat sini... maklumlah nak ke negara depa, so kononnya asik nak pekena nasik arab la kan..

kali ni order set yang untuk 5 pax tu... tapi bila sampai set tu macam tak cukup jer nasiknya, so oder lagi personel set untuk kambing dan ayam jugak... baru lah puas makan sampai tersandar... pelahap ke apa kan... tapi tak pe lah, walaupun macam terlebih oder tapi semuanya habis licin..

 fening fening... tak tahu apa nama ni... confuse sudah! ladies fingers with lamb...

 taboulah salad ni tak de dalam set ni... so kena oder lain ya..

greek salad yang sedap..

2 comments:

adda syuhada said...

sedapnyer...

Amanda Suria said...

Dah lama SA x makan kat Hadramat..salam kenal akak