tu diah!.... report on the 16/5, expected restoration on the 15/5. hebat kan TM nih!
kisah tepon mak kat kampung. bila kita terpaksa guna perkhidmatan yang ada... service kita kena bayar full and on time, lambat bayar, akan terima notice pemotongan.... tp untuk nak melaporkan kerosakan pun kita cuma kena bercakap dengan machine sehingga beberapa minit barulah akan disambung pada operator... tu pun kalau larat menunggu sehingga another beberapa minit lagi.... "semua pegawai perkhidmatan pelanggan kami sedang sibuk, sila tunggu"...cam tu la lebih kurangnya dan berulang2.dan masa menunggu ni la sampai berjanggut baru boleh dapat bercakap dengan cso tu.... bertambah2 lah ubat darah tinggi kena makan nih!
comfirmed, has been resolved.... PENIPU jer!
dan pagi ni terima mesej ni lagi.... dah 12 hari since 1st kak rose buat repot kerosakan dan 4 kali panggilan yang bercakap dengan mesin tu mulanya dan akhirnya dapat jugak bercakap dengan cso, mmg kena kaw2 punya dengan kak rose. hilang sabar rasanya. dah la emak kat kampung kurang sihat, tepon pulak rosak...nasib baik ada henpon cap ayam yang boleh guna dapat jugak bercakap dengan mak.... kesian mak, tunggu kami balik hujung minggu ni ya.....
Ni Area mana kak..?
ReplyDeleteSalam Kak Rose..camtu la sellaunya.Jenuh tggu..bila mc jawap..bil 'jln ' gak...
ReplyDeletesy dah terminate pkhidmatan TM.. tapi kesian makcik2 yg tak ada pilihan terpaksa menggunakan TM..
ReplyDeletesalam kak,
ReplyDeleteakak boleh emel TM utk mintak rebate. bg nombor fon yg rosak & nombor report TM tu sekali. nnt TM tolak rebate bape rm ikut bape hari rosak tu.
ramai tatau boleh mintak rebate. saya pun mintak rebate sbb TM umah saya dulu asik prob je. dorg tolak dlm bil. :D
emel diorg : help@tm.com.my
-Lin-